tråkig rubrik?

hamen!
Här har vi tråkiga rubriker..
Senare ska jag skriva om ridturen idag och bjuda på bilder från igår!

Nu ska vi åka och handla, efter det ska jag fixa stallet, sen är det
Melodifestivalen Final! :DD

  • Danny Saucedo - In The Club
  • Swingfly - Me And My Drum
  • Sanna Nielsen - I'm In Love
  • Brolle - 7 Days And 7 Nights
  • Eric Saade - Popular
  • The Playtones - The King
  • Linda Bengtzing - E det fel på mej
  • Nicke Borg - Leaving Home
  • The Moniker - Oh My God!
  • Sara Varga - Spring för livet
  • Haha! Jag tycker dom flesta, The Playtones vet jag inte om jag hört.. Och Swingfly var sådrär.. men resten (Y)
    Jag hoppas ändå mest på Eric eller Danny.. Fast dom är lite tjatiga. Men det tycker jag alla var detta året..

    Puss
    - Natalie


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
  • bloglovin