haha, bäst!<3


Så här är statistiken idag.. Änsålänge..
Någon måste ha länkat min blogg?
Eller vad kommer allt folk från!? :D

Ni är bäst iallafall!
Tänk om varje hade lämnat minst en kommentar.. OMG!

Rocker har tappat båda bakskorna, så vi får se imorgon om vi kan få hit en hovis snabbt, annars får vi antingen plocka av fram med (om dom är lösa) eller får vi stå över hopp-lektionen denna veckan med.. Det får vi ta imorgon!
Nu ska jag gå och lägga mej..
Tänk om statistiken ökar ännu mera senare idag? Haha!

Tog in ponnyn förut och gav kvällsmat, tog av blöta täcket och la på ett tort, eller, två. Ett Fleece och ett ofodrat regntäcke, samt jag fixade foder för 3 dagar framöver! :)

Ni är grymma!
Godnatt!
-  Natalie

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja, rätt grym är jag väl ^^/

2011-05-16 @ 06:46:54
Postat av: Love your blog!

Din blogg är bäst! Känner igen mig så mycket i den. Har en ponny på 1.46 mkh :) hon har hoppat 1.30 med en annan ryttare, men med mig 95 cm :) din ponny är superduper vacker :D / J

2011-05-16 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin