ridpasset 12 maj

Ridpasset kan fattas kort: - S - K - I - T -
Dock är jag inte helt i form.. Så kan väl inte skylla allt på honom, men han var rent av jävlig idag igen..
Kanske ska låta honom vila ett tag? Eller kanske är det bättre att kräva massa av honom så han går bra, och sedan ställa honom några dagar?

Jag orkar inte skriva mer om passet.. Ska glömma detta och komma vidare! Måste gå dåligt ibland för att man ska komma framåt! Förut väntade jag ju på att det skulle gå dåligt för han var klockren, så han har väl sina veckor och stunder! ;)

Tritill däremot gick sjukt bra idag! Jennifer har verkligen börjat hitta hans knappar nu! Riktigt kul att se dom, snart tycker jag allt hon får börja ta lektioner och sedan tävla lite smått, skojtävlingar? ;) - haha, nu drömmer jag väl iväg som vanligt.. 

Innan vi skildes åt så snackade jag och Jennifer lite om sommaren, längtar faktiskt tills Rocker flyttar! :D
Även om jag troligtvis kommer bli hönsmamma och inte låta honom vara..

Go Eric nu ikväll! :D
- Natalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer nog att gå bra så småning om ska du se ;)



GOO ERIC!! ^^<33333333

2011-05-12 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin