skoola!

Har precis kommit hem från skolan..
Funderar på om jag ska orka ut med Rocker, måste igentligen rida, men jag har tappat gnistan lite nu, har ont i hela kroppen och är jättetrött.. Det påverkas ju han av.. Men så fint väder, och inte rida? Det är inte likt mej..
Halv 7 ikväll ska jag åka iväg på fotbollsmatch så jag måste vara klar innan det, och vill inte behöva duscha med, därför får ponnyn stå över ridpasset idag.. Om inte syster eller någon rider åt mej.. Får se om hon vill det.

Bara för jag älskar att se att min tjockis faktiskt kan hoppa! :)
Iallafall, jag tror att jag har bilderna från hoppträningen i onsdags, om min syster inte tagit bort dom.
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin