sovmorgon!

Tog mej sovmorgon idag!

Nu ska jag slänga i mej lite mat, sedan väntar en fullspäckad dag!

Ska börja med att gå ner till hästarna, mamma trodde Rocker ville något.. När jag ändå är där nere ska jag plocka med Tmannen upp och smörja honom..
Sedan ska jag göra den där "hemliga saken".
Efter det ska jag tvätta några schabrak.
Sen är det superponnyns tur att komma upp hit och ridas ut en sväng, tänkte hoppa, men jag och syster bråkade precis så vet inte om hon följer med.
När jag kommer tillbaks ska jag nog sola/plugga på altanen, sedan fortsätta tvätta lite schabrak och senare ikväll ska jag longera lillen och kratta ut skit i vinterhagen..
Samt plugga gjärnet! Har redovisning imorgon och självklart har jag inte börjat läsa något än, eller jo, läst har jag gjort, men inte skrivit några svar på frågorna.. Haha!


Kommer somsagt ha fullt upp hela dagen så fixar några inställda. Uppdaterar nog när jag går in och äter och så. :)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin