Tävlingssugen?

Nejdå, inte alls..!

Åh!
Jag bara längtar tills jag får börja leta lite små tävlingar för mej och Rocker, blir nog Clear Rounder nu i början, men sedan vill vi klättra!
Jag är såå sugen på att tävla, flyga fram över hinder och bara känna lycka!
Dock är han inte äns påväg att kunna flyga fram över hinder, han hoppar som en ko..!
Men tänk vilken dröm att typ köpa P****** och tävla henne! :') Älsklingen! Eller typ L*****
Tror jag sticker bort till ridbanan idag igen och hoppar lite! Jennifer (http://perfectlife.devote.se) ska nog testa honom isåfall! :)

Måste dock ta Grönt Kort först..
Vart gör man det? :o
På min förra ridklubb håller lektionerna redan på.. :(
- Natalie


Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Hej Natalie!

Grönt kort kurser kan anordnas av din ridklubb, annars någon annan ridklubb i närheten.

Jag har nyss tagit Grönt kort. Det är jättelätt! =)

Ha de bra! :)

2011-05-01 @ 16:11:36
Postat av: Lola Bodin

Hej Natalie

Vi kommer troligen anordna en Ny Grönt kort kurs snart. Kommer bli en Intensiv kurs över lörd-sö.

Håll koll på hemsidan :)

2011-05-03 @ 07:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin