God Kväll!

Mamma hjälpte mig med stallet idag.. Tackar för det <3

När jag bortade igenom Rocker hittade jag ett sår på ena frambenet, såg även att han inte stog på hoven riktigt, när jag lyfte upp hoven och kratsade den såg jag att skon var böjd, troligtvis har han fastnat med skon i en sten eller något och gått omkull och därför fått såret på benet.. Oturen fortsätter förstår ni!
Imorgon får hästarna helt enkelt stanna inne, så ska vi få tag på någon som kan plocka av skon..

Nu sitter jag och väntar på att Beck ska börja, men innan det ska jag ta mig en dusch, tänkte bara uppdatera här lite först, saknar faktiskt bloggen, ska försöka uppdatera den lite granna ;)

Har inga super färska bilder... Men ni kan få några från när jag precis fått honom!



Blev några på lillen med!
Tror jag ska börja träna mer trickträning med lillskiten, det är fruktansvärt kul.. Förutom att han blir vääldigt sur när han inte får som han vill..
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin