Hejsan!

Vill först och främst tacka för en kommentar jag fick, hon gav mig ett tips och sa en sak jag inte visste om. Tackar för det! :)


Rocker har vilat hela veckan, var ej tänkt så! Jag skadade mig på idrotten i fredags, slog i nacken och stukade tummen.. Så nu har jag ont i nacke/rygg och vågar inte rida.. Kan inte heller rida pga tummen.. Tyvärr.. Jag som faktiskt längtar nu, vi har haft ett riktigt dåligt år Rocker och jag, nästa år kommer bli mycket bättre hoppas jag! Ska starta om från 0 då.. :)

Jag känner mig hemsk, kan inte ta hand om mina hästar själv, kan inte fixa stallet eller något alls! Usch! :(
Hinner nog uppdatera mer ikväll! ;) då kan ni få lite fler bilder med! :)
-Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin