Rockie-Pockie!

Jag ville bara säga att jag har världens finaste ponny.. Dock har han aningen stor mage nu.. Han har vilat FÖR länge nu.. Jag tappar helt motivationen nu när det regnar, är kallt och mörkt hela tiden..
+ Jag vågar inte rida ut när det är mörkt.. Rocker är mörkrädd och jag med.. Kan säga att vi skulle nog knappt komma nedanför våran backe innan vi vände om.. Haha! Men jag ska höra med pappa om han kanske vill börja köra mig t ridhuset nu.. Funderar på att ta med lillemannen någon gång med och träna med honom! ;)

Nu får ni lite fina bilder på älsklingen, borde ta nya nu känner jag!





Den sista är en absolut favorit bild på mig och han!


Nej, nu väntar dom ute.. Får väl dra mig mot stallet.. Vi hörs kanske senare.. Jag kan kanske ta lite nya bilder och så! Såg nu med att ni inte fått alla bilder från senaste gången vi blev fotade! :)
-Natalie

Kommentarer
Postat av: kajsa

fina bilder :)

jättesöt häst!

2011-12-03 @ 18:45:49
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin