Lite uppdatering!

Tisdags: Red en sväng ensam, inte så långt, men vi hade bra tempo och han jobbade rätt bra.. Helt nöjd med passet!

Onsdags: Red ut med Jennifer, hände en olycka, vet inte om jag ska dra upp detta i bloggen. Han tappade iallafall en framsko och fram till olyckan var han jättefin, lite seg men ändå riktigt nöjd med honom!

Torsdag: Idag har han fått vila då eftersom han inte har någon framsko, däremot kommer hovis den 10 oktober, så han får väl ha en kort vila till dess..
Får helt enkelt träna mer med lillegubben istället, Rocker får bara mysa nu, det kan behövas det med..!

Imorgon tänkte jag gå med lillemannen en bit.. Han börjar bli av med lite mage äntligen! Kanske är för dom inte går på så mycket gräs längre, haha! Men, han motionerar sig själv när jag är ute med Rocker, han brukar springa runt.. En stund iallafall.. sen tröttnar han!

Tänkte att jag ska börja uppdatera lite bättre här! ;)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin