rida med musik

En sak jag alltid gillat är att rida till musik, tex i ridhus..
Vi gjorde det några gånger när jag red på ridskolan, sista gången innan jul eller något red vi alltid Kadrilj till musik, sjukt kul är det! Saknar det verkligen! Jag brukade ha Beata, och då gungar allting i takt för hon var helt grym! Haha, allt med henne var bra, iallafall när det gällde att rida.. ;) Åh, kan skriva ett inlägg om henne om ni vill..? Världens bästa häst, helt klart! - som tyvärr somnade in för-förra våren om jag inte minns fel.. :'(

Iallafall, jag har alltid velat testa rida till musik med Rocker, se om han lyssnar på takten och får lite mer schvung i steget.. Eller om han struntar i musiken och pinnar på som vanligt..! 
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin