Skype, fotboll och hästar!

Igår var jag på moppekurs 9-16 och efter det tänkte jag och mina kompisar bowla, men det var tyvärr fullt där så vi fick hoppa det. Vi satte oss utanför en affär och chillade tills Elins mamma handlat och hämtade oss! När jag kom hem satte jag mig vid datorn snabbt, sedan gick jag ut till älsklingen som fick en skrittur, Jennifer hängde med med lillemannen! Tackar för det! :D Sedan när jag kom in åt jag och efter det kom Jennifer hit för att sova över, kvällen/natten spenderades med Skype och en vän, super trevligt även om vi var sådär lagom trötta i slutet.. Haha!

Idag gick jag och Jennifer upp rätt tidigt för att titta på fotboll som började kl 11, 3-1 eller något blev det! Nu ska jag ut och ta in hästen för kl 16 ska Emelie rida Rocker, det ska bli jättekul! Tänker kanske fråga om jag får filma när hon rider.. Det kanske kan vara nyttigt för mig att kunna kolla på.. :)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin