Dåligt med uppdatering!

Igår och idag var jag kass med uppdatering, har haft en del i skolan nu, t.ex NO-prov, NO inlämmning, NO redovisning, SO redovisning och förbereder Svenska Nationella, Så vi har en del.. ;) Imorgon har vi idrottsprov med, Skönhetsideologi och Mat/hälsa och något mer.. Haha! Kanske är dags att plocka fram papprena nu!

Har sovmorgon imorgon som vanligt på fredagar, sedan ska jag hem, uppdatera här (om jag hinner) fixa stallet, och duscha, (får se om jag hinner rida!) sedan ska jag åka igen, det är nämligen LAN med några i skolan! Super trevligt!


Teneriffa 2012 ♥
Känns förresten rätt skönt att veta att hästarna står inne med mat, och Rocker har sin pyjamas och lillen med sin päls, det skulle nog bli ner mot -20 grader inatt! JAG HATAR KYLA!

Nej, ner med näsan och plugga på idrotten..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin