Uppe med tuppen!

Detta är tidsinställt så jag vet inte riktigt om jag är pigg och glad, men idag ska jag iallafall följa med mamma till jobbet. Tar med min dator dit. Ska se om jag får låna pappas headset eller om jag hittar något annat så jag kan roa mig med OTH hela dagen. På eftermiddagen ska jag nämligen på en behandling så det är därför jag väljer att gå upp tidigt. Väljer också det för jag inte vill förstöra sommarlovet med att sova till 11-12 varje dag. Ska vrida tillbaka dygnet lite iallafall... 
Sen tycker jag också det är otroligt mysigt när det inte är massa elever där (hon jobbar på en skola). 
Nu är vi iallafall på väg dit! Jag ser fram emot det!
Min crash just nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin