Trevlig uteritt med Jennifer och Tritill!

Jag och Jennifer var somsagt ute på en ridtur förut. Han kändes helt ok hela rundan.. Inte pigg, men inte alls lika seg som han kan vara. Skönt det! I vissa galopper drog han iväg med huvudet bland molnen, men vad gör det, han är lika grym ändå! :D
Fick även rida Tritill en stund, han var så sjukt taggad så fick säga till honom ordentligt flera gånger. Vi skrittade upp där han är van att få galoppera rejsgalopp så där vart han lite lagom taggad. Men han fick inte springa för mig, så vi var nere i dikena, och sprang på sidan och höll på. Han drog iallafall inte iväg. Tur för honom! ;)
Just nu längtar jag efter en häst/ponny som man kan ha kul med, bara sticka ut, en häst som rullar på och som man kan hoppa med..
GRYMT hoppsugen är jag! Det är ju så roligt! Speciellt med hästar som hoppar stooort! En häst som springer med mycket motor som man faktiskt får hålla in ibland, istället för att alltid jobba med att få hästen framåt..
Åhh, vad jag är sugen på att flyga runt olika banor och bara hoppa!
typ som här:
Älsklings tjejen! Har två rosetter med skäcken jag hoppar med. Black Misty <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin