en chans till...

Okej, nu ger jag bloggen en sista chans!
Jag tänkte att när jag börjar på plönninge ska jag börja blogga igen, på riktigt. Men det har lixom inte blivit av. Man har så mycket annat i huvudet hela tiden.
 
Imorgon börjar iallafall praktiken, jag ska vara i ett stall. Konstigt va? Haha! Känns lite dumt dock för troligtvis måste jag ta ledigt några timmar någon dag i veckan för att åka till tandläkaren, min käke har låst sig och pga av det får jag sån fruktansvärd huvudvärk att jag helst vill lägga mig på marken och dö.
 
Det här var vad vi fick göra en morgon! Köra traktor och tvätta hinder. Underbar start på dagen om jag får säga det själv!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin