Lugnt..

Här hemma är allting lugnt som det brukar.. På skolan händer det nästan alltid något, kanske därför det känns som veckorna är 2-3 dagar.. Varje fredag känns som max Onsdag.. Det är lite sjukt tycker jag! 
Men samtidigt bra, antar jag, för det måste ju betyda att jag trivs ändå? Jag som var så osäker i början..
Nu vill jag inte ens åka hem på helgerna, jag tror jag stannar nästa helg faktiskt.. 
 
Imorgon börjar vi 12.45 och då ska vi vara i stallet och rida, rätt skön dag ändå! :D Fyller ju år då också så kan ju knappast bli bättre!! 
Igår hade vi kalas för mig, fick pengar och en gitarr. Inte så mycket kanske men det var vad jag hade önskat mig. 
 
Mamma sa att gekås har skaffat fyra rader med plockgodis... AAAAH, måste dit! <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

om du åker dit kan du köpa typ 7 kilo godis :') och om du hittar, en salamikorv (a)

Svar: åker inte :( men ska till en annan affär... dom har dock inte lika billigt godis.. jag ska försöka köpa myycket godis ändå. :D
Natalie Carlsson

2012-09-02 @ 13:49:14
URL: http://amantesequo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin