Ponnyplutten!

Igår red jag för första gången på jättelänge! Han var näästan lika seg som han brukar. Och blev rädd för saker lite här och där, men det var jag ändå med på eftersom han inte vart ute på såpass länge.. Idag ska jag fråga mamma om hon vill köra ner oss till Ridhuset.. Känns som det skulle behövas nu att rida ett mjuknande pass.. Ställa, böja, volter osv.. Och det finns inte så mycket för honom att bli rädd för där inne. Jag fick nämligen jätteont i nacken igen när jag red igår.. Vet inte om det var för han ryckte endel när han blev skrämd eller om jag helt enkelt har skadat något i nacken.. Tänkte nästan be mamma rida idag isåfall och jag kan ta med lilleskiten och träna med honom sålänge! Det hade vart kul! :D



finaste plutten!

Jag är rätt taggad till att rida nu faktiskt! ;)
- Natalie


Kommentarer
Postat av: kajsa

åh så fin!

2011-12-11 @ 17:25:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin