åh, underbart!<3

Tjejerna vann sin match! Grattis till dom! :D

När jag kom hem satte jag mej här några minuter, sedan åkte vi till Rocker, fina hästen! Först ignorerade han mej, men så gav jag han lite morot, och Tritill lite med.. Så efter det sprang jag en bit, Rocker gick efter och fick mer morot, Gjorde så några ggr, sedan tränade vi mer uppmärksamhet, dvs, jag spang fram och tillbaks för att få honom att vara med på noterna, tillslut följde han varje steg, och kunde t.o.m galoppera vid min sida! Åh, älskade!<3

Är faktiskt jätteglad för detta lilla! Han mådde förövrigt bra, men jag tkr han har svullnat runt magen på bara 1dag! :(
Usch, hur kommer detta sluta? Jag kommer få hem en flodhäst :(

Fixar någar bilder, sedan ska jag sova, godnatt!
- Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin