flyttar..

Idag flyttar världens finaste pärla!
Dock bara en km bort, så blir väl inte så farligt..

Jag är rädd att han kommer sparka sig / skada sig på annat sätt så jag tänker sätta på honom skydd innan ihopsläppet! Jennifer kommer nog vara med så jag sätter kanske kameran i hennes händer om hon vill det ;) jag kommer vara för nervös för att kunna fota tror jag. Det återstår att se!

Sen får vi se när Lillemannen åker hem, fy vad jag kommer sakna han, han är liten och jobbig, men han ska lixom vara där.. Har ju haft honom här i nästan ett år..
Funderar på att hitta någon annan liten ponny som kan gå här med lillen så jag kan ha kvar han här.. :)

Vi ska även ut på middag hos farmor och farfar sen, då kanske jag får en till konfa present! :D
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin