morsing ;)

jag tycker det är tiiiidiigt, och ändå ska jag upp två timmar tidigare imorgon;ooo fattar ej hur detta ska gå;s jaja, ska väl bli kul att åka t skolan igen:D men i eftermiddag/kväll åker jag och Emma till ridskolan!:DDDDDDDDD Ni fattar inte hur mkt jag saknar min beata älskling!:'o<3 och Pandora, och den nya verkar spännande,Silver.:) Jag ska börja rida kl 20.00 nu o.o och så slutar den 10 i 9, och så göra iordning hästen, och sen åka 25-30 minuter hem, för att äta sova, och sen gå veckans jobbigaste dag i skolan;oooo Får la se hur detta kommer funka, sen börjar ju konfirmationen på torsdagar, så direkt efter skolan ska jag dit, och sitta där i 1,15h, fattar ni hur slut jag kommer vara på Fredagarna? xD
Menmen, HÄRDA,
jag börjar ju 8an nu, så då är det betyg med, så troligen kommer Rocker få stå ca två dagar i veckan, men det gör honom bara gått, eftersom han måste "tänka" på allt han gör elr hur ska jag säga?, han blir mycket trevligare som nu när han har stått ett tag;)
Idag har jag bestämt, jag SKA rida. Jag måste, han blir tjock o; och jag är ridsugen:( så, det blir barbacka, i solen, fatta nice?:DDD<3 ska nog bara skritta dock..:)<3

jaja ni får en "gammal" bild på mej och Tritillgubben<3^^

vetni, den här bilden älskar jag så mkt att jag hade velat ha den i en tavla på väggen:'')<3

jajaj, nu ska jag sluta skriva och återgå till min nyttiga frukost!:D Pannkakor och Mjölk :D



kösssss:)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Jätte fin blogg!

Följ min så följer jag din ;D

2010-08-18 @ 10:29:41
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: Natalie

Visst, jag är inte så bra på att följa bloggar :$ men jag kan titta in så ofta jag hinner/kommer ihåg:DD

2010-08-18 @ 11:45:04
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin