2Månader<3

Idag firade jag och Rocker två månader:)<3
Känns som jag haft honom mycket längre än så o: (y)
Vi firade genom att skritta barbacka en kort tur, mest bara för att jag ville njuta, komma bort från allt och ta det lungt:)
Han är sååå mysig:') Han längde sig riktigt bra i skritten, ville att han skulle söka sig framåt, neråt :)
Jag kan inte föreställa mej ett liv utan honom, Visst, jag säger att jag vill sälja honom ibland, osv men om jag tänker mej fram en vecka utan honom, så ja, då ser jag ingen mening med att stanna här..
Ni får en söt bild på han, eftersom vi firar:)
Du är anledningen till att jag andas.<3
nu ska jag sova..xd är skittrött:o hörs imorgon:)
HEJDÅ:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin