min häst är bäst

Han är bäst. Helt totalt bäst.
Visst han var lite svår att fånga i hagen, men det tar jag bort, för nästan allt annat var bättre än perfekt.<3
Han gjorde precis så jag ville, och när jag ville det,
Red som sagt barbacka, jag kommer åt honom så mycket lättare och han får bättre steg. + Jag får bättre och bättre balans utan sadel:)
Iaf, idag red vi en kort sväng, han är ju inte riktigt igång, så tar det ganska lungt, bara njuta, leka och hitta varann igen:) Måste bara säga att vi börjar hitta varann mer och mer för varje dag, vi kanske behövde det bakslaget för att komma någonstanns.. Idag tränade jag mest på formen, flytta sig för skänklarna och öppna:)
Formen höll han under hela turen, förutom när vi red förbi RIKTIGT läskiga kossor o.o shit asså, farliga djur dom där enligt Rocker.. men sen gick han lungt och fint igen, fin form och höll sig riktigt bra:D Traven måste jag verkligen träna på..xd känns som jag ska flyga av vilken sekund som helst, och mitt busfrö ökar såfort jag tappar balansen..xd så det är verkligen bra att träna på nu:D Galoppen är bara sjukt underbar:'D<3 man sitter som limmad, och bara gungar med typ:'D Iaf på hemvägen gick vi mest i öppna, då han var uppvärmd och så så det blev lite lättare för oss båda, tränade skänkelvikning fram och tbx över vägen funkade skitbra :D men han glömmer ta med sig baken... så det måste jag träna på:)
han är bara sjukt bäst<3
vi var blåa idag:D här får ni en alldeles färsk bild:D
tröttisen:D<3
hörs la senare;) om jag har något att skriva;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin