tjoooh

Idag tänkte jag att vi skulle träna lite i stallet, att han ska stå lös, och bara flytta sig åt sidorna inte framåt eller bakåt, vilket funkade väldigt bra:)
Dum som jag var tänkte jag "åh, eftersom han är så duktig kan jag ju gå lite med honom med:)" MISSTAG! Han var INTE på humör för att jobba idag, gick och tittade på saker bort från mej, då känner jag mej ganska osäker eftersom han då lätt kan knuffa iväg mej med bogen, så jag la försiktigt spöt på baken på han, och då stegrar han. Eller nästan, han var väl kanske bara 30-40 cm upp men det var mot mej, då fick jag nog och slängde in han i hagen ist:) och tog in Tiimoti istället. Vilket med var ett misstag, han var dummare än en fårskalle, o.o jag var trött så gav väl fel känsla till honom med, men ja, ingen lyckad dag idag, får ta fram det possetiva att Rocker stog stilla:D det är jag glad över;)
hörs sen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin