måste bara skriva

hehe, jag har fått det bekräftat att jag är blogg beroende, men icke!
tkr ba det är liiite kul att skriva:D
typ ingen läser ju ändå, det är bra att skriva av sig ibland:d
ska inte skriva mkt nu bara lite om dagens ridning.
red jaktstugan, och ja,
jag har lärt mej massa på det idag.
-
*rid aldrig ensam på en skogsväg, (alltså inte grusväg.)
*ha ÖVERDRIVET mkt reflexer så folk hittar dej.
*smsa alltid mamma vilken runda du rider
*rid inte ut efter kl 5, då hinner du inte hem innan det blir mörkt, bild mörkt 6-7 -.-
*rid inte ut på höst/vinter utan pannlampa.
*ha ALLTID mobilen tillgänglig.
*om du ändå rider ensam så rid en häst som litar på dej, ställer upp för dej och som du älskar mer än allt.
-
hehe, ja ni kanske förstår vad som hänt idag^^
red vilse.
det blåste iprincip storm, det var mörkt, dom hade gjort nya skogsvägar pga skogsavverkning, kände inte igen mej någonstanns.
Jag litade FULLT ut på rocker, han tog mej hem. jag vet inte om han kände det, men han tog ner nosen till backen ibland, och drog den och sög in, precis som han "sökte" efter något, och han hittade. hade det inte vart för han hade jag vart ute i skogen än. Och detta var trottsallt första gången jag red rundan åt "fel" håll.
han tog mej hem. <3
JAG ÄLSKAR HONOM!<3
vad som helst för den hästen alltså!<3
hoppas han är mysig imorgon, för då kommer nog Emma, så ska vi rida lite dressyr på åkern, ska även försöka ta lite kort på dom då, ska fråga om hon kan ta på mej och gubben med (L)
-
har teknikvecka i skolan nu, chill!, alla sitter på fb och snackar xd. ska t strömma imorgon, hela förmiddagen, när vi kommer hem ska jag äta, sen har jag hehe, typ, ingen lektion mer, för jag ska t tandläkaren :'o
JAG GRÅTER!
ska be dom söva ner mej, dom ska laga:(
-
heh, nu ska jag sova, är sjukligt trött.

Kommentarer
Postat av: louisa

gud vad söt han är!<33

2011-06-05 @ 22:02:08
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin