Herregud!

Jag drömde om denna dagen inatt! Haha, usch vad stressigt allt var! Red, gick med hundarna, stängslade, skulle på match och Fia skulle komma! Hon kom inte fören matchen typ, som är vid 7 på kvällen! Haha!

Men nu till vad som ska hända idag, Jag och Jennifer ska ut idag igen, tänkte rida med Sofia och Glanni, men jag får inte tag på Sofia.. :( Kan iofs be mamma skicka hennes nr!
Sedan ska jag slänga mig i duschen och medans håret torkar ska jag städa lite, sen kommer fina Fia, vi har inte setts på veckor! Till kvällen ska vi dra iväg på match faktiskt! Första hemma för säsongen! Taggar sönder!!

Midsommar -10 
Jag ser fail ut, men Fisan är söt! :D

Men nu ska jag käka något och sedan nog gå ut..
Vi hörs!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin