Morgonpigga tjejor! :D

Hej nu sitter jag och Jennifer och ska äta frukost, anledningen till att vi är uppe så tidigt är att vi har dygnat! :D

bestis<3

Idag:
Efter vi har ätit ska vi smörja mina tre träns och sen ska vi gå en runda med hundarna.
Sedan ska jag och Jennifer ta en tidig morgon sväng med Rocker och Tritill :D
Sen blir det korv med bröd!
Bada :)
Efter det är det ingen som vet vad vi ska göra.. Haha xD
Senare på kvällen hade jag tänkt att jag skulle hoppa Rocker borta i paddocken (andra passet idag)
Jag tror nog att Jennifer är Bäst och ställer upp och fotar :D men jag tror att det får bli digitalkamera bilder idag med för syrran har med sig kameran..


älskling<3

Fullt normala ska vi nu sätta oss och smörja träns, fina morgonsysslor!

- Natalie
och Jennifer

Kommentarer
Postat av: emma

ni är såå.. sexiga!

2011-07-03 @ 13:10:23
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin