Ni har räknat ut?

Tror ni har räknat ut vad jag gjorde igår!?

Jo, jag red ett litet pass på min underbara pärla! Nu ska han dock vila tills Fredag då han äntligen får klippt tårna och får på sig skor!

Jennifer hoppade också upp en stund, han var såå seg, dock red vi ju i en paddock, med stekade sol, så jag skyller på att det var varmt, därför varken jag eller Rocker orkade! Haha! Jennifer fick faktiskt riktigt bra fart på honom en stund! Skrittade och Travade mest, tog ett halvt varv i galopp i båda varven bara för att få njuta lite, galoppen är helt klart bäst! Nu taggar jag järnet för helgen då vi ska börja hårdträningen! Ska köpa hem foder nu med, han har inte fått det när han gått på bete.. Han har fått härlig *host*tjock*host* mage ändå!´

Detta var den utsuddade bilden. Tog av västen sedan, och handskarna, samt satte på mej sporrarna. Fattar inte hur jag kunde rida honom utan sporrar förut, funkar bra när man rider ut, men inte när man ska jobba igenom honom! - Han var sååå fin, Jag trodde det skulle bli huvudet-bland-molnen pass, men han jobbade på bra och sökte sig massa neråt!

Sugna på bilder från ridpasset? :) Isåfall får ni allt kommentera, annars har jag bilderna för mej själv! ;)
- Natalie


Kommentarer
Postat av: Thorbjöniiis (;

Jaag vill se fler bilder 8)

2011-06-29 @ 15:00:04
URL: http://thofla.blogg.se/
Postat av: Aamanda

Fler Bilder!! ;D

2011-06-29 @ 17:12:04
Postat av: Jennifer

Fler^^

2011-06-29 @ 17:30:53
Postat av: emma

bilder, snälla! :D

2011-06-30 @ 12:43:00
URL: http://emmawallgren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin