Ge-Kås!

Kom precis hem ifrån Ge-Kås!

Jag fick med mej hem:
♦ 2 Longerlinor (hjälp vid lastningen+bra att ha)
♦ Mörkblåa boots!
♦ Horse ridtröja, svart

Och lite saker till mamma.. :)

Blir hoppning idag, och bara för det blir det svart träns och brun sadel.. Menmen, ni får helt enkelt leva med det ;)

När vi kom hem upptäckte vi att Minimannen inte var i hagen, så fick lite smått panik, men kollade i stallet och när jag öppnar där gnäggar han mej döv.. Haha, skämt åsido. Men vi behövde inte leta mer iallafall..
Han ska ev. följa med till ridhuset senare!
Tror han börjar känna sej försummad, jag lägger ju inte riktigt lika mycket tid på honom som jag brukar.. Tråkigt nog, och Rocker kommer alltid i första hand!

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin