ouuups!

Jag hann visst inte skriva klart inläggen!!
Men nu är jag hemma, eller har varit i två timmar, och måste ut och fixa stallet, benen är sjukt trötta efter första dagen på jobbet! BLÄÄ!
Men, imorgon börjar jag kl 10 så tänkte rida på morgonen.. Det är najs! :DD

Rocker fick vila idag, och jag måste motionera lillemannen lite nu.. Han måste göra av med mer energi den lille skiten ;) Han bara springer ut hela tiden, därför har han stått inne hela dagen, dock är mor och far ute och sänker understa tråden nu, så jag får väl sticka ut nu med..

vi hörs nog senare!
- Natalie

Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Fett fin blogg alltså!

Kommer såklart att följa den varje dag. Tack för en bra blogg

Kram :)

2011-03-07 @ 20:00:30
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin