Ridpasset Lördag!

I Lördags red jag ut med Jennifer, En runda som Rocker aldrig gått förut.. Han skötte sej väldigt bra, men var stundtals väldigt seg! Efter halva rundan så bytte vi så jag fick rida Tritill lite, och Jennifer Rocker, det gick väldigt bra faktiskt, Tritill har somsagt en tendens att tända till.. Men jag fick honom att skritta upp för två backar där han brukar sticka iväg i rejs galopp, och efter halva ena backen sa jag till Jennifer att jag sätter galopp här. Så jag satt till på ena sittbenet sen kom han in i den mest samlade galoppen någonsin, för att vara han. ;)
Gick verkligen sakta så jag kände när han satte ner varje steg i galoppen!
Var väldigt nöjd efter det!
Sen mötte vi två älgar, men inget hände..
Hände inte så mycket mer under ridturen,
inga bilder här heller.. Men jaja!

puss
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin