hemma idag..

Idag har jag vart hemma från skolan..
Har inte alls mått bra, och mår inte bättre nu heller, men ska snart ner och möta upp en kompis som tog med några böcker hem till mig.. Har en massa i skolan nu framöver..

So inlämning på fredag
Tyska imorgon
HK prov imorgon
Engelska glosor till Torsdag
Engelska prov nästa vecka (eller efter praon kommer inte ihåg?) 
No prov nästa vecka
Prao två veckor
So prov
och något mer har jag för mig..



Nu till helgen har jag moppekurs med så jag har en heldel att jobba med.. Har jobbat lite smått med moppen idag, ska fortsätta med det, So plugg ikväll blandat med hk..
Oh, YEAH - Vem gillar skolan!?

När ska man hinna rida sin häst!? Tror jag ska koppla bort internet för annars fastnar jag bara här haha!
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin