Ingen pappa + regn = no work!

Pappa var inte hemma, och han är den enda som får igång våran gräsklippare från stenåldern.. Och så kommer det massa mörka moln.. Tror det kommer börja regna. Men nu tror jag faktiskt jag ska ta mig an mitt skrivbord som ser förjävligt ut, det kan vara bra att ha ett rent och fint skrivbord nu när jag kommer studa sönder för att få liite bättre betyg! Jag har massa skit på mitt skrivbord, dataspel, pennor, papper, dataskärmar massa viktiga papper och massa andra saker som jag ska slänga.. Känner att jag borde gå igenom lådor och sånt med.. Jag är rätt sugen på att städa gardroben, men det är jobbigt, så nu tänker jag sitta här en stund och chilla. Idag har jag verkligen vart as trött hela dagen!

Haha, ganska oseriös bild bjuder jag på, alldeles färsk! ;)
- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin