Fotboll och promenad.

Var somsagt på ridbanan med lillen innan idag. Gick super bra! När vi kom tillbaka tog jag och min syster oss en promenad till för att fota grannens halvblodssto med föl.
Väl hemma fick jag slänga i mig maten för min faster ringde och frågade om jag ville följa med på fotboll, och självklart tackar jag inte nej till det!! Blev iallafall 1-2 till laget jag hejar på! ;)
Nu ska jag hämta upp min Ben and Jerry glass och se på några avsnitt av One Tree Hill, ni får nog bilderna på Musse imorgon, eller inatt för er nattugglor som jag! ;) Ska dock inte vara vaken till längre än 12 för jag vill inte sova bort hela dagarna! Så himlans tråkigt.
Världens finaste ponny! <3 vila i frid älskling!
Vi hörs troligtvis innan jag somnar! Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva om är det bara att lämna en kommentar så ska jag se vad jag kan fixa :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin