Fotbollen...

Antar att de flesta vet hur fotbollen gick, jag orkade inte se färdigt. Antingen lever jag mig in så det är pinsamt, eller så tycker jag det är totalt ointressant, idag var jag nästan bollen så orkade som sagt inte se klart matchen. Haha! Vet dock att Sverige förlorade, trisst. 

Såg att jag kom på andra plats i Dressyrmupparnas bildtävling, kul! :D 

Nu ska jag sätta på ett nytt avsnitt av True Blood, det var väldans vad man blev fäst fort vid den serien! Efter det ska jag sova. 
Detta blir troligtvis sista inlägget idag. Imorgon ska jag motionera lillemannen (och förhoppningsvis hundarna). Rocker har fortfarande bara en baksko, börjar få smått panik nu! Blir galen om jag inte får rida snart. 
På det tar vi och säger godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin