Irriterande!

Hade fixat två inlägg som skulle komma upp under dagen men märkte nu att inget av dom kommit upp! Åh. 
Jaja, idag gick jag iallafall upp kl 6 frivilligt, för att följa med mamma till jobbet. Fick lite att göra där sedan åkte jag på behandling mot veteallergin.
När jag kom hem skulle jag igentligen rida Tritill, det var vad det andra inlägget skulle handla om. Men pga. regn ställde jag in den ridturen.. + Fick brev om att jag hade ett paket att hämta så jag och mamma for iväg och hämtade hem det, visade sig vara fel färg och utan ett tillbehör. ÅH SUCK alltså! Blir så trött, det har helt enkelt inte vart min dag idag.

Jag rekomenderar inte att hoppa i enbart sockar. AJ!
Nu ska jag snart träffa Hannapanna, sover troligtvis där. NAJS, kan behöva lite snack nu så jag blir på bättre humör ett tag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin