best friend!

Hejsan! 
Hann inte uppdatera idag på morgonen, inte heller under dagen, vi har haft fullt upp från kl 7. Eller tja, 8 kanske.
Har mockat ca 10 boxar idag igen (y) hurthurt! Spånat, sopat, bytt vatten, putsat.. Ja det mesta man gör i stall! Utom att rida. Fick inte rida idag heller, lite trisst sådär, men ajja, det kommer väl.
 
Imorgon ska Emelie och Olivia tävla så då ska vi hänga med, knäpper kanske lite bilder och lägger upp här sen! Vi får se.
 
Red älsklingen direkt när jag kom hem, han var helt sjukt underbar. Helt bäst! Tränade först trav-skritt-trav-skritt osv. Sedan la jag även in galopp så det kunde bli t.ex. skritt-trav-galopp-trav-galopp-skritt-trav-galopp osv, ni fattar, massa övergångar hela tiden, böjde även i trav och skritt, funkade perfekt. Han satte nästan alla fattningar, vilket är rätt ovanligt. Han sprang på som bare den och ville helst inte skritta... Känns som jag äntligen fått min drömponny! <3
Han var genomsvettig när vi kom tillbaka trotts att jag endast red 35-40 minuter. Svampade honom och myste lite extra, sen släppte jag in honom i boxen med ulltäcke. Han blev så nöjd när boxen var mockad, fodret på sin plats OCH gräs i boxen.. Haha, bortskämda ponny! <3
Iallafall, sammanfattningen av dagen är: Lycka! 

åh på tal om rubriken, sängen är verkligen min bästa vän nu! Ska skriva färdigt ett arbete och skicka in sedan blir de sömn för min del! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin