Praktik + eget stall = mycket häst!!

Sammanfattning av dagen:
På praktiken - Mockat ca 10 boxar, spånat och fixat de boxarna. Putsat en heldel, lärt känna stallen/anläggningen och folket! Även stängslat lite, men åkte hem tidigare.
Hemma - Åkte hem och bytte om, vidare direkt till tandis, kollat käken. Troligtvis inflammation i käkleden och något som hoppat fram så det är därför jag inte kan öppna munnen ordentligt. Kan ta upp till ett år innan jag kan öppna munnen normalt igen.. KUL, eller inte.
Syrran - Efter tandis åkte vi till min syster och hennes kille för att fika (bra va!? sådär efter tandläkaren!!). Träffade min lille gullunge också!! Syrrans killes barn, Charlie. Han är 2 år och totalt kär i lillen! 
Hemma - Åkte hem och fixat i stallet och pysslat med hästarna till 8. Nu har jag ätit och ligger i sängen redo för att dejta john blund!
 
Här är lite bilder av vad jag hittade på i stallet förut.
 
tunnade ut manen lite när jag ändå var i farten.. Nu står det en helt ny häst ute i boxen ;)
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin