Skit telefon!

Har försökt uppdatera från mobilen hela dagen, har försökt med tre olika bilder, men den vill inte publicera. 
Jaja, Idag har jag inte gjort något speciellt, det var ovanligt lite att göra så vi gjorde lite "rest" saker. 
 
När jag kom hem bakade jag en kladdkaka, ganska nöjd! Dock smakade den för mycket bakpulver så får dra ner på det nästa gång! 
Sedan fixade jag stallet och tog in mina små hjärtan! 
 
Jag äter hur mycket som helst nu för tiden, är hungrig konstant och blir inte mätt! Det är helt sjukt! Jag blir galen!! 
Iallafall. Nu måste jag sova, måste vara pigg imorgon, det är ju trots allt fredag!! 
Har inte lagt över några bilder hit så får bli imorgon när jag har mer tid! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin