Om ditt hjärta slår ♥

Ny favoritlåt för tillfället... Vart jag än går - Stiftelsen 
 
Har inte hänt mycket de senaste dagarna, nu är jag hemma och har låtsas födelsedag idag, fyller på måndag men kommer inte hinna fira då eftersom jag åker ner till Halmstad och älskade skolan då igen..! 
Imorse fick jag en Gitarr, en "lär dig spela" bok och en stämmare, ikväll kommer släkten och har kalas för mig också! 
Jag ska sitta här med mitt lilla hjärta (macen) och bara ha det najs idag, lyssna på musik och ha det bra. 
Har inga nya bilder så får bli en på mig..
oj, råkade trilla in en bild från älskade Teneriffa <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallelujah vad go :')

2012-09-01 @ 22:15:49
URL: http://amantesequo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin