Dagens pass:)

Blev inte riktigt som jag skrev... Kajsa kom hit, så vi löslogerade Lillen, han börjar få kläm på det nu:D imorgon ska vi busa lite, sen ska jag försöka gå en sväng med honom:)) Han Bantar för er som inte visste..xD
Och Rocker försökte vi löslongera, jag har ju gjort det förr, men jag trivs väl inte när folk kollar..xd för idag  vände han BARA baken till och stog och surade, och eftersom han har sparkat mej vågar jag inte vara lika på honom, fasten jag visar att det inte är okej att göra som han gör.. jag har en känsla av att han tkr det är för litet där.. menmen, imorgon ska jag försöka igen, men då med lina i början:)
Iaf, sen red vi ut en sväng jag och Kajsa, hon ska vara stolt som får rida min pärla;)  Det är inte många som får:)
Iallafall, han blev värsta räääcern(höh, förlåt, men jag blev tvungen att härma Linn lite..xd) JÄKLAR va han blev snabb..x'd han var iaf mjukare i munnen idag, helst hade jag velat börja och mjuka upp honom mer, men Kajsa ville rida, och jag ville inte att han skulle vara sur då..;)
Iaf, jag tkr det i helhet gick skitbra:D
sen kom vi hem och tränade Lillen lite mera och hehe, jag satt på honom:D (säg inget! att sitta på honom i 5sekunder skadar inte, + han är ganska grov för att vara miniatyr! så inget nämns om det.)
Han är sååå duktig lilla mini, tur att jag har honom när det går åt skogen med Rocker:D<3 Men ibland kommer det fram en envis liten åsna i den skiten med;) haha, shettisar säger jag bara:D<3
Iaf, Jag tycker dagen med hästarna har i helhet vart på skalan 8-10 hela tiden:DD
blev två bilder idag med, jag ska inte pina er med mer bilder sen..xD
så hör jag av mej imorgon:D
ha't bra t dess :)

Kommentarer
Postat av: Anneli.W

Skönt att höra att Lillen sköter sig.

2010-08-05 @ 07:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin