dåligt av mej

Usch va jag har vart dålig på att uppdatera..:(
iallafall, i fredags var jag ju hemma från skolan, då var även mamma hemma och under hela eftermiddagen drog hon runt mig i kinna, fast, mestadels satt vi i bilen..xd men ja, när jag är sjuk älskar jag att åka bil.:'D så hon tänkte väl lite på det^^ Vi var hos mormor och sen tittade vi på lägenhet till morfar (:

igår var det rotekamp = så fort fia kom gick vi ut i byn och gick med några lag som "hejjarklack", lite rooligt:D sen gick vi upp till Anders en stund, för att sen gå hem och göra oss iordning för kvällen..:) så kl halv 7 gick vi ner t Dansbanan, det var fullt med folk överallt.. men vi lyckades hitta ett bord;) vi var ju trottsallt 13 st..x'd så vi behövde ett stort bord;D HaHa. Laget mamma var med i kom 30 av 37 x'D dom har aldrig blivit sämre än 9a innan xD Iallafall, vi har meeeeeeeeeeega kul hela kvällen med massa roligt folk^^ Det blev MYCKET dans ska jag lova er:'D sketa kul:DD

Idag har jag legat i sängen  hela dagen, jag orkar inte göra något annat:o blir nog ingen skola imorgon.. Sen ska jag ta in Rocker och gosa lite, ska även ta i lillen och smörja.. Sofia varnade mej för att han kommer börja klia nu igen, hans svans börjar äntligen se skaplig ut:') och manen med snart^^ Det är iofs bara en liiten del av manen som är av, men det är så tråkigt:( <3 Lillen är verkligen en speciell häst..:')

jaja, nu äre mat, sen får jag försöka pallra mej ut till hästarna, sen ska vi åka till kinna och lämna syster med hennes pojkvän..:)

ni får en söööööööööööööööt bild på älskling<3

hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin