emmmmmmmmmmmmma:)))))

idag har Emma vart här:DDD massa Mys, när hon kom var jag inne och tog hand om min ponni:)) shit asså vad han har blivit trevlig, står helt still i stallet, hyfsat lätt att leda, oftast lätt att fånga, kommer tom fram ibland:'O så jag trottsade detta och släppte honom i hagen i bara flughuva. UTAN grimma, vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, men eftersom han har fått blåsor av grimman tänker jag inte låta honom gå med den. jag får la köpa ngt foder och sy på den, och investera i nya grimmor. :) Allt för min älskade prins (L) han är så bäst<3
jag vill att han ska tappa sin andra sko nu, vi har nämligen en hel åker att rida på nu.. så jag bara längtar:( Eftersom det är på en åker hoppas jag inte han sliter på samma sätt, och där av inte blir ömfotad pga hur snett han sliter.. Jag längtar t jag får sitta på den varma, trygga men busiga ryggen.. UTAN sadel, för jag tänker inte rida mer med den, det sitter fel på honom, jag är dålig på sånt, men den blockar hans bogblad. Så det blir barbacka ridning för min del:)
Idag gick vi en sväng med Lillen, med sadel, och träns, så han ska vänja sig vid det;) och sen när vi kom hem tog vi av det, och släppte in honom i "hagen" för att hoppa lite, han hoppade hyfsat idag, men jag blir lite trött på honom när han inte springer som jag vill:/ xd tålamood natalie tålamod!
så ja, men det gick tillslut:) och ha hoppade ganska högt;) bilder kommer! jag lovar.:) emma ska bara skicka dom;)
Sen vet jag inte vad vi gjorde, vi gick in, och åt, och var lite på mitt rum, sen gick vi ut igen, rastlösa som vanligt..xd och hämtade lillens träns, linan och spö, sen lekte vi med honom på åkern med:DD sjukt duktig var han:D och så tränade vi lite bergsget med honom:) massa duktig:) dock ringrostig, vi har inte tränat de på länge..;)xd
Men ja, helt lyckad dag måste jag erkänna;) Nu funderar jag på att gå ner och smörja ett träns och lädergrimman..:) Jag ska smörja två /tre träns imorgon med, om geggan räcker..xd jag önskar mej nytt, så jag hoppas jag får de;o :D
Men ja, jag orkar inte skriva mer..
imorgon börjar ridskolan, så kl 5 far jag och Emma dit:DDDDDDDDDDD Beata älsklingen är saknad! och Pandora, + jag är nyfiken på den nya, Silver:D<3
Jag kan inte lägga in bild.
Men det kommer troligtvis sen:D

Kommentarer
Postat av: emma

yaiiii :D:D:D megakul vare :D

2010-08-18 @ 14:54:17
URL: http://repgrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin