GodMorgon..

...eller är det kanske middag nu..?xd
Iaf idag får båda ponnisarna stå... Rocker har ju tappat sko och Lillen orkar jag inte med..xD
MEN idag ska jag till Sara:D och jag kommer fota Vega, Vilma och Muppen:DD
och mamma och pappa har åkt iväg och köper present till mej(A) jag fyller om 2 veckor och 6 dagar:D 3 september med andra ord:)

jag har ingen lust alls att skriva här..

kommenterar ni - skriver jag
kommenterar ni inte - skriver inte jag

så är det, ni får välja!
Jag slutar med bilddagbok om jag slutar med bloggen, och tvärtom.

jaja, jag kanske skriver sen, och det kommer kanske bilder sen med:DD

har ni inte kommenterat mer så ryker bloggen och bilddagboken.


tjao:)

Kommentarer
Postat av: emma

vaarför i hela friden tar du bort bloggen om ingen kommenterar? xD eller mjoo.. det kanske är tråkigt. men jag läser iaf. orkar inte kommentera (A)

2010-08-14 @ 12:34:21
URL: http://repgrimma.blogg.se/
Postat av: Natalie

för att det ger inget sug att skriva när ingen kommenterar, känns inte som någon läser heller..:/ xd

2010-08-14 @ 12:37:30
URL: http://littleredrocker.blogg.se/
Postat av: Kajsaa

Ja läser också :P

Men det är jobbigt att kommentera hela tiden :P

vi får va snart, å då kan vi träna densupersötalillasvartasaken :P



PS, hoppas att rocker blir bättre, med såren menar jag :)

2010-08-16 @ 13:09:46
Postat av: Natalie

han är brun;) xd men ja, vi kanske kan vara snart:D

han är liite bättre, men jag ska börja rida med det tränset jag fick med när jag köpte honom, det har inte någon nosgrimma:)

2010-08-16 @ 13:28:38
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin