Hej

Jag känner att mina inlägg är tråkiga, allihop, utan bilder och skit, men jag har helt enkelt inte haft tid att uppdatera så mycket.
:)
Idag fick min ponny nya skor, äntligen:'D
Som jag sa på Bilddagboken, vet någon vad det är för dag idag?:D
Iaf, jag red en sväng idag, lät @Ponnybruden - "www.ponnybruden.blogg.se" välja färg/runda/träns^^ Det var lite roligt:) Jag funderar på att göra så oftare:)
Iallafall, det blev en runda runt en sjö typ^^
Mysigt, så blev det rejsbacken med hinder:'D skit kul att hoppa med honom:'D<3
Idag var vi gröna;)
haha han ser såååhääär undergiven ut efter man ridit honom..x'D
sööötponni:))<3 jag måste till ge-kås snart och köpa blåa och gröna boots till honom:')<3
och lite shabrak och sånt, får se vad jag får av alla när jag fyller:'D<3 mindre än två veckor kvar;D
jaja, jag måste sova snart, imorgon lovar jag att lägga upp bilder/skriva om ponnyridningen och helgen över huvudtaget^^
Natti:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin