hej igen

wovvi:)
glömde säga att på väg in från stallet gick jag till hundarna, dom som brukar springa ut såfort dom hör steg låg kvar i hundhuset så jag blev lite orolig, men när jag kom in är sprang Vilda ut och Polka såg nyvaken ut så  jag antar att dom låg och sov..x'd  ajja, satte mej hos dom en stund, alltid lika mysigt:)<3 man har ju aldrig tråkigt med Vilda det är en sak som är säkert..xd hon var helt galen..xd :) sprang runt som en idiot och hoppade och stuudsade, ja, hon var galen:D men men, jag fick henne att lugna ner sej med:) sen hade vi ganska mysigt där, låg på madrassen med polka och vilda i ca 30 minuter, bara låg där och tog det lugnt.. sen fick jag blogg lust så gick in och satte mej här:D

väntar på Linnea som kmr om ca en timma:D<3
Bildbomb väntas;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin