kväll o.o

Klockan halv 8 fick mamma ngt ryck och sa till mej att ta en hund och gå med ut en sväng..:) så vi gick ca 5-6km, jobbigt! men jag var knappt trött när vi kom hem:o det var dock hundarna..xd och mamma tror jag:D men jag gick in, hämtade min astmamedecin, och sen gick jag ut i stallet och hämtade lillens träns, pappa hade tydligen rundbalat och allt medans vi var ute och gick eller något:O farfar hade dock hjälpt till..xd
men ja, hämtade tränset, letade upp en såndär man sätter från bettringarna med en sak imitten som man kan sätta fast grimmskaftet i.. och ett ca 3m långt rep typ...:) tänkte leka med honom lite på åkern:D han fick massa överskottsenergi, för han bocka och hade sig massa..x'd jag bara skratta åt han:D och han galopperade som en IDIOT! x'd iaf jag var så stolt över honom, han hade vart skitduktig hela dagen så jag gick lite med honom på åkern som "avslut" och sen släppte jag in han i hagen, och en glad Natalie satte sig vid datorn:D
+
detta är nog första dagen jag har älskat att inte ha min mobil på mej!:D fan va gött det har vart:) jag satt dock och grät hela kvällen igår..xD men ja:D
jag tkr de blir så tomt utan bilder, så det fick bli på mina tre älsklingar<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin