nice

helt okej att sluta skolan 13.15^^ dock jobbigt att bussen gå 13.17 xd så det blir en aaaaning stressigt^^ menmen:D
Det blåser typ storm ute, så får se om jag rider idag..;S annars får ha vila, det har han förtjänat^^ kanske går en sväng med honom iallafall:)
veeeeeeeeeeeeeeeeetniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?:)
min häst är såååååååååå bäst<3
han hade täcke inatt, det regnade och blåste nästan storm då med.. så han fick ha det(: så hann jag inte ta av det imorse, men direkt när jag kom hem så gick jag in och bytte skor och gick till hagen, så gick jag fram till honom, och han stog bara kvar, ibland springer han lixom iväg, och ibland är han sjukt underbar och kommer nästan fram..s: men när jag tagit av det så la jag mej ner i hagen, en bit bort, och då kommer han fram till mej och ställde sig först och nosade över hela min rygg, så det får bli tvätten för mitt linne..xd och tjockiströja med^^ Den blev håårig, för vi myste massa<3 han stog och vakade över mej lixom, stog där med huvudet över mej och vaktade mej typ<3 underbara ponny, jag trodde aldrig han skulle bry sig..o.o men han har bevisat att han har ett underbart hjärta där inne<3


orkar inte skriva mer, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin