oth<3

åh, jag TOTAL älskar onetreehill<3 jag börjar ju nästan gråta varje gång efter texten kommer..x'd :(
nu har jag gjort ett schema för veckan, dock inte helt säkert att det blir så, men jag ska försöka följa det^^
Det blev lite suddigt, men jag hoppas ni överlever!:)
Snart kommer Emma, så då blir det Dressyr på åkern, iofs, endast om det har torkat upp, rider inte där om det är blött..
Annars får vi väl rida i hoppbacken;) och fota lite^^
jaja, nu måste jag snart gå^^ hoppas ni kommenterar eller iaf läser!:) tycker ni om att jag gör veckoshema?^^

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker scheman är väldigt bra! även om jag är en sån person som kan hålla schemat exakt ca 2 veckor och sen använder mig inte av schema på några veckor haha. Men när jag har schema, tycker jag de funkar super. Allt blir mer ordning och reda, hästen får de olika passen den behöver för att må bra, ha kul och bygga rätt muskler. Och så blir man själv mer målmedveten och ordningsam :)

2010-08-23 @ 22:56:49
URL: http://fjfoto.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja, Scheman är bra att ha, men jag blir lite "tvingad" eller hur ska jag säga.. vilket iofs är bra, men eftersom det regnat idag blir det nog inte enligt schemat idag heller, pappa vill inte att jag ska rida på åkern om det är blött, och självklart rider jag inte där då eftersom han kan halka då..

men jag tycker det är lite roligare att ha planerat vad som ska komma ..^^

2010-08-24 @ 14:33:23
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin