P.A.N.D.O.R.A!<3

Jag säger bara en sak. Idag har jag ridit världens goaste häst:') storhäst alltså:D<3 Pandora, ca170 i mkh Fux, 5år, sto = Världens goaste!<3
Asså först var jag "shiiit, högt upp o.o tänk om hon är skithet:'O"
Men det var tvärtom, så jag fick ett spö..xd :D sen gick det bättre:D<3
hon är lika bra som Beatan<3 Och för er som ville veta, Beata går inte lektioner längre, inte än på ett tag iaf, hon fick en skada elr ngt i sommras, så hon har behandlats, och fick inte gå på sommarbete, men är nu i igångsättning:')<3 snuttan:((<3
iaf, Pandoras steg var underbart:'D<3 MEEEEGA långt, och gungigt, och sjukt underbart:D<3 traven var jätte mjuk, dock var hon jobbig i munnen under traven, och galoppen, ni ska bara veta!:'O man satt som klistrad, rörde sig knappt, mer än när man ökade liite med sätet så lyssnade hon direkt, och hon gick i lång, avslappnad sjukt fin form hela tiden:'D<3 asså jag hade gett mkt för att hon skulle bli min:'D<3 så underbar:DDD<3 + Hon hade vart sjuktrolig att ha som övergångshäst sen:D<3
jajaja, nu måste jag sova, skriver imorgon, EFTER skolan-.-
ha't bra:D
kösS:)

Kommentarer
Postat av: emma

haha låter INTE som den pandora jag red :p men hon brustade väl eller nåt, eller hade bara en dålig dag när jag hade henne :p

silver kändes inte lika underbar, men SÖT var han :D

jag skaaaa lära mig rida silver!

2010-08-19 @ 11:50:43
URL: http://repgrimma.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hahah, eller så äre ryttaren:DDD xd elr inte, hon brunstade nog;) eller testade dej^^ Silver var söt, men läskig:O xd jag vill nog rida honom sen med:DD men Pandora va underbar<3

2010-08-20 @ 06:46:24
URL: http://littleredrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin